Смотан, по-смотан, най-смотан, Карфур Пловдив

Що ли? Щото това е магазин, в който като те прати жена ти за 6 неща, се получава следното.

За първото съм отишъл специално в Карфур, другаде не съм го виждал в подходяща разфасовка. Да ама греда – след 10 минути мотане да намеря някой от отдела, ми се обяснява „Еми там объркали нещо артикулните номера и сега не предлагаме нищо от тази група, щото цените….“ незнамкво си.

Второто – обявена цена, отивам си, гледам на касовата почти 60% отгоре. Викам си стотинки са, може пък и да съм се объркал, ама ме гложди.

Третото –  на касата установявам, че няма баркод. Младежът от другата страна на барикадата ме успокоява, сега ще пратя някой. Колко трябва да чакам? Ами до 10 минути ще го продиктуват кода. Бе пич, аз бързам да си ходя, ракията вече сигурно ми е сипана. Не ви ща нещото, ще си купя от магазина за един лев.

Та равносметката – от 6 неща, три безпроблеми- 50% успеваемост. Само че това, за което драпах по ескалаторите в мола като идиот не е сред тях.

Нищо, човек се учи от грешките си. А аз ще гледам да не повтарям моята да ходя там.

Хейтърско се получи, ама това е положението. „Хейтъри сме ние, доброто ще затрием.“

3 thoughts on “Смотан, по-смотан, най-смотан, Карфур Пловдив

  1. Обслужването по принцип е под всякаква критика. Не знам дали ще се научим въобще…. Тъжно, но факт!

  2. да си купят нова охранителна система в карфур пловдив ,за да не тормозят купувачите с ровене по дамските чанти и после едно извинявайте ,да ама като изписка алармата на касата всеки те гледа .след като не си взел нищо и не си виновен ,само извинявайте не е достатъчно .не са си намерили майстора ,някой да заведе дело за нанесени морални щети

  3. За обслужването е така, за съжаление…
    С дамските чанти също, НО мода-мода ама като видя жена 1,50м. с дамска чанта с размерите на планинска раница ми е адски смешно🙂 Вие какво очаквате – въобще да не проверяват ли? А колкото за „дело за морални щети“ – нямате си и идея колко е сложно да се постигне успех срещу такъв вид проверка на личен багаж……………………………..

Коментари са забранени.